Veelgestelde vragen
Verzendingen
-
Are there shipping costs?
Shipping cost depends on the number of pairs purchased and the country of shipment. You can check the shipping cost of your order during the checkout process. Shipping costs are not refundable in case of return.
-
What is the estimated time of delivery for orders?
Estimated time of arrival is from the time the order is placed, as long as it is made before 11:59 h Monday through Friday. If made after the indicated times, the period shall run from the next business day.
-
How I can track my orders?
Simply follow the link "Trace shipment" of your confirmation order.
-
Can I receive my order at a different address other than my home address?
Yes, we will deliver your order to any address within the countries that are available for shipping. We can send your order to your work address or to a friend, relative or neighbour. At the end of the buying process, please indicate the desired delivery address and full name of the person who will sign in receipt of the package.
-
What happens if I´m not at the delivery address when my package is delivered?
All deliveries must be signed for.
If you are not at home to sign for a delivery, the courier will leave a notification card with information and instructions on how to arrange a new date for delivery or how to pick it up from one of the courier´s offices.
It is also possible for a friend, neighbour or colleague to be at the delivery address to sign for you.
Beschikbaarheid
Bestellingen en Betalingen
-
How can I be sure my purchase has been successful?
When you complete the checkout process you will receive a confirmation message sent to the e-mail address you provided in which you will be able to view all your order details.
-
What forms of payment I can use?
We currently accept the following payment methods: Visa Credit, Visa Debit, MasterCard and Paypal.
-
What should I do when the payment of my order has been rejected?
If your payment is rejected you can click on the "Retry" option. Double check your credit card details and reprocess the payment. You also have the opportunity to choose another form of payment or contact us on 900 103 223. For more information on the reasons for payment refusal, contact your credit card service provider.
Reourneringen en annuleringen
-
How can I return or exchange my order?
U kunt de terugkeer hier te controleren: www.panamajackshop.com/be/nl/returns
-
What is the time frame to make a refund?
60 werkdagen, gerekend vanaf het moment van aankoop.
-
Zijn er kosten verbonden aan een ruiling of retournering?
Nee.
-
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Nee, alleen terugkeren
-
Wanneer ontvang ik het geld van de retournering?
Bij een retournering ontvang je het gehele bedrag binnen een termijn van 3 à 4 werkdagen vanaf ontvangst van het pakket bij Panama Jack.
De terugbetaling zal volgens dezelfde betalingsmethode geschieden als waarmee het product is gekocht.
-
-
How can I cancel my order if I do not want to receive it?
As long as your order has not been shipped, it is possible to cancel the order through our 'Returns' section. You will only need your order number and email address.
You can also contact us by sending an email or call our Customer Service and we will also gladly cancel it for you.
Verzorg je Panama Jacks
-
Hoe maak ik mijn Panama Jacks schoon?
Jouw Panama Jacks hebben een specifieke manier van reiniging en onderhoud nodig afhankelijk van het de leersoort. Zo zorg je ervoor dat ze je kunnen begeleiden op nog veel meer avonturen! Wanneer jouw Panama Jacks zijn samengesteld uit meerdere leersoorten, dien je elke leersoort te reinigen op de daarvoor aanbevolen wijze. Bezoek onze onderhoudspagina om te weten welk soort onderhoud ze behoeven.
-
Do I have to apply Waterproof Spray to my boots?
It is not essential, as the boots are ready to use, but if you apply a colourless waterproof spray, it will reinforce the protection against water and stains.
-
Wat gebeurt er wanneer ik schoenpoets of wax aanbreng op mijn Panama Jacks?
Bekijk eerst welk type onderhoud jouw Panama Jacks nodig hebben, voordat je een product aanbrengt.
We raden je aan om alleen dan de schoenpoets of wax te gebruiken wanneer jouw Panama Jacks wat ontkleurt zijn of droog lijken. Om ervoor te zorgen dat jouw schoeisel een regelmatige kleur behouden breng je de schoenpoets of wax in kleine hoeveelheden aan over de hele oppervlakte van het leer.
Na het aanbrengen van onze schoenpoets of kleurloze wax, zullen jouw Panama Jacks een persoonlijker uitstraling krijgen omdat de tint mogelijk enigzins verandert.
Voor
Na
Klik op de link om meer te weten te komen over hoe je de schoenpoets of wax op jouw leren laarzen moet aanbrengen.